Mix het allemaal met honing.
Ongeveer 1:1, gewoon qua volume.
Ik koos expres gekristalliseerde honing - het bijenbrood heeft de neiging om omhoog te drijven; in meer vaste honing doet het dat minder.
View attachment 82178
Dit omhoog pingend.
Ik heb dit al ergens eerder gezegd (niet aan het zoeken) - het bijenbrood is een krachtig stimulerend middel vanwege het aanwezige natuurlijke B-vitaminecomplex (en natuurlijk de gecondenseerde mix van suikers, eiwitten en vetten).
Het wordt gebruikt in duursporten door degenen die het weten.
Dus, ik ben aan het hardlopen en deze zomer heb ik heel goed mijn 5 km persoonlijke records verbeterd.
Afgelopen weekend heb ik net mijn eerste sub-19 minuten 5 km gelopen - mijn beste tijd sinds ongeveer 35-40(?) jaar geleden.
Afgezien van mijn training (nog steeds de belangrijkste zaak) - is de bijenbrood/honingmix het middel dat ik nu gebruik voor de races.
De dag van een race neem ik een eetlepel vol van deze mix - ongeveer 1-2 uur voor de start tijdens het lichte ontbijt en de koffie.
Het spul werkt echt goed - dit is mijn eigen ervaring.

Mijn eigen kind, ook een langeafstandsloper, keek naar mijn cijfers en stemde er eindelijk mee in om dit smerig uitziende spul te proberen voor zijn recente race.
Hmm.... het was niet slecht en kan daadwerkelijk geholpen hebben om een paar seconden te winnen.
Nou, hij kan het nu ook gaan nemen tijdens het raceseizoen, nu ik daadwerkelijke gegevens heb.
Bedankt voor het lezen.
Verkoop je bijenbrood!